Motory BAFANG
Bafang je již přes 10 let jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. V Evropě se jeho elektromotory staly de-facto standardem. V posledních pěti letech se však intenzivně zaměřil na výrobu středových motorů. V roce 2014 představil integrovaný středový pohon s kódovým označením MAX, u kterého se ustálilo označení MaxDrive. Využití MaxDrive nachází v mnoha typech 250W / 36V elektrokol. Bafang také vyrábí nábojové (přední a zadní) motory, díky kterým je dlouhodobě jedničkou na světovém trhu.
Bafang MODEST
Tento typ motoru nemá torzní (tlakový) snímač. Je vybaven pouze integrovaným senzorem otáček, který vyhodnocuje signály šlapání a otáček ze středové osy motoru. Jedná se o cenově dostupnější verzi motoru MAXDRIVE s torzním snímačem. K motoru lze namontovat snímač řazení (Gear senzor).
Typ motoru | Středový |
Výkon | 250 W |
Max. točivý moment | 80 N.m |
Napětí | 36/43/48 (DCV) |
Účinnost motoru | ≥ 80% |
Senzor šlapání | Senzor otáček |
Max. rychlost asistence | 25 km/h |
Váha | 3,6 kg |
Provozní teplota | -20 až +45 °C |
Hlučnost | <55 dB |
Bafang M420
Středový elektromotor Bafang M400 - dříve též známý jako Max Drive - prošel důkladným přepracováním a v obchodech jej nyní najdete pod označením M420. Nabídne výkon 250 wattů, točivý moment 80 newtonmetrů. Tento typ motoru je vybaven torzním ( tlakovým ) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Od předchůdce se liší osou s uchycením klik na tisícihran. Softwarově zůstává stejný. K motoru lze taktéž namontovat snímač řazení (Gear senzor).
Typ motoru | Středový |
Výkon | 250 W |
Max. točivý moment | 80 N.m |
Napětí | 36/43/48 (DCV) |
Účinnost motoru | ≥ 80% |
Senzor šlapání | Integrovaný tlakový senzor |
Max. rychlost asistence | 25 km/h |
Váha | 3,6 kg |
Provozní teplota | -20 až +45 °C |
Hlučnost | <55 dB |
Bafang M500
Své využití najde především v segmentu horských elektrokol a speed pedeleců, čemuž bezezbytku odpovídají také jeho parametry. M500 je vybaven torzním ( tlakovým ) snímačem, řídící jednotka vyhodnocuje, jakou silou jezdec šlape do pedálů a podle toho reguluje výkon motoru. Elektromotor nabídne výkon 250 wattů a točivý moment 95 newtonmetrů. Stejně jako u motoru M420, činí maximální rychlost 25 km/h, popřípadě 45 km/h v závislosti na způsobu využití a platných právních předpisech. Motor se vyznačuje plynulým a tichým chodem, hlavně při změně převodů a to i při jízdě do kopce. Motor podporuje snímač řazení (Gear senzor).
Typ motoru | Středový |
Výkon | 250 W |
Max. točivý moment | 95 N.m |
Napětí | 36/43/48 (DCV) |
Účinnost motoru | ≥ 80% |
Senzor šlapání | Integrovaný tlakový senzor |
Max. rychlost asistence | 25 km/h |
Váha | 3,3 kg |
Provozní teplota | -20 až +45 °C |
Hlučnost | <55 dB |